Strax iväg till skolan

God morgon. .

Nu har jag äntligen orkat dra mig upp ur sängen, efter att ha znoosat ett antal gånger, usch va seg jag är idag!
Idag är det föreläsning + seminarie, alltså skola från 10.15-15.00, de jobbiga i det hela är att på seminariet ska vi läsa en saga för resten av basgruppen och jag glömde såklart fixa en saga igår, får hoppas att svägerskan är hemma så att jag kan gå dit och låna en sagobok.

Har äntligen fått mina böcker som jag beställde, så har suttit och panik läst en bok på 224 s, vilket är mycket för mig, och ändå ligger jag inte i fas med tidspressen, ska försöka sätta mig i kväll efter kickboxningspasset.

Dagen kommer alltså bestå av plugg & kickboxning, skönt att testa en ny träningsform oh jag får verkligen säga att jag gillar´t, ser däremot inte fram emot träningsverking i morgon.
Idag ska dessutom Nathalie  & Sabina testa på, kul om de blir fler tjejer.

Nix nu ska jag göra mig i ordnig och sen kila iväg till skolan.

Have a good day.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0