Plugg

Var duktig idag och gick upp 06.30, självdisciplinen har inte vart den bästa på ett tag men hela denna veckan har jag kommit upp ganska tidigt på mornarna för att försöka komma igång med pluggandet. Har äntligen börjat skriva lite men är långt ifrån klar.

Igår var det kickboxningsträning, mycket fys igår men det gillar jag. Tycker verkligen om denna träningsformen så länge vi håller oss till att boxas och sparkas på mitsar:)
Tror däremot att jag har skadat mitt ben, men det återstår att se.

Idag blir det plugg och sen ska jag iväg och klippa mig, är trött på att inte ha någon speciell frisyr, men samtidigt vill jag ha kvar mitt långa hår som jag kämpat med för att det ska bli långt. Det går ju inte klippa så många frisyer på långt hår, lugg har jag redan testat och även färgat de brunt men inte ens den förändringen räckte, är fortfarande less på mitt tråkiga hår!

Nä nu ska jag ta tag i pluggandet igen, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0