Länge sen

Det är väl det minsta man kan säga, det var väldigt länge sen jag skrev här på bloggen nu.
Det har vart så mycket nytt med skolan som har tagit all energi men jag ska försöka uppdatera lite oftare.

Det har hänt ganska mycket sen sist jag blogga

2 kurser är avklarade och även första terminen
Det har vart jul&nyår, en mycket härlig sådan men familj & vänner
En tripp till Ullared med raringarna: Nathalie, Emma, Sabina & Becka lovely day
Karlstad examens/25 års fest för min kära vän Kristina, GRATTIS till dig gumman
Börjat kick/thaiboxning

Det var väldigt kortfattat men en lite del av vad som hänt.

Just nu känns det riktigt segt att komma igång med skolan, trots att vi hade en stor uppsats på lovet så hade man ju ändå några dagar ledigt. Vi har börjat två nya kurser nu, men PDK (pedagogisk digital kompeten) kursen känns något motig. Vi ska nämligen skapa en blogg i ett pedagogforum och ställa en debatt fråga gällande just PDK och jag har fotrf. inte kommit på någon bra debbat fråga, känns som det är dags att sätta lite fart.

För övrigt var jag igår tvungen att beställa kurslitteratur för 900 kr, känner mig bara en aning bitter.

Det var en liten update det, får se när jag skriver igen :)


Nu ska jag iväg till Willys för att köpa lite gott, ikväll blir det mystorsdag med K <3

Later

Kommentarer
Postat av: Nath

Det var inte en dag försent babe :D

2010-01-21 @ 20:55:54
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0