Irriterad

God Morgon,

Hoppas helgen vart bra, min helg har vart lugn & skön, mamma & pappa har var på besök och igår blev det shopping. Skulle egentligen pluggat i helgen eftersom jag trodde att jag skulle få all min kurslitteratur som jag beställt i onsdags, men INTE!
Sånt kan göra mig så jävla irriterad, jag gick in och kolla lite olika sidor med kurslitteratur, de flesta av sidorna hade 3-6 leveransdagar, eftersom jag redan var sent ute med böckerna bestämde jag mig för att beställa från AdLibris (som har den dyraste kurslitteraturen) eftersom de bara hade 1-2 leveransdagar, men inte fan hjälpte det, böckerna har fortf. inte kommit och jag börjar redan sega efter me de uppgifter som ska göras.

Jag gick in på posten för att spåra brevet, och då har paketet vart på ICA i Skultorp men nu är det tydligen i Jönköping, WTF? hur hände detta!

Nej nu ska jag sluta klaga, ska försöka sätta mig med PDK uppgiften istället!

Later.

Kommentarer
Postat av: Emma "lila"

hata kursliteratuuur!! :P hahaha

2010-01-26 @ 00:33:41
URL: http://emmabloggarfaktist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0