PLUGGA

Jag är verkligen kass på att uppdatera men jag har varken lust eller tid känns det som, det är mycket i skolan så försöker fokusera på det så gott det går. Just nu läser vi 2 kurser paralellt vilket gör att man känner sig något splittrad, vad ska man prioritera? Och för varje kurs som kommer så känns det bara svårare (inte för att jag väntat mig att de skulle va lätt att läsa på högskola) man har klarat en kurs och tänker, nu kan de fan inte bli värre, och sen kommer nästa kurs, jo men tro fan att den är ännu svårare. Jag vill bara att det någon gång ska kännas lite enklare när man får se kursplanen!

Gick upp tidigt för att plugga, kände mig ganska duktig till en början, men nu hamna jag här istället och har även spelat lite Guitar Hero för att slippa undan pluggandet, de värsta är ju att de bara drabbar mig själv! Har verkligen kört fast!

Ikväll blir det kick/thaiboxnings träning och jag är riktigt pepp, jag gillar´t!

Det blev en kort och ganska negativ inlägg, men nu ska jag försöka ta tag i pluggandet igen!

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0