Sovmorgon

God Morgon

Riktigt skönt med en liten sovmorgon idag, sovit riktigt dåligt i veckan så de behövdes..

Vad står de på dagens schema då?

12.00: Lunch med Christine, ska bli väldigt trevligt, träffas allt för sällan!
13.00: Stan med Nathalie & Sabina, alltid trevligt att strosa runt på stan, kankse blir en liten fika också..

Efter stan hade jag tänkt att jag skulle vara duktig och städa, får väl se om jag lyckas hålla mit ord, brukar säga att jag ska städa 7 ggr innan jag verkligen får det gjort.

Ikväll hoppas jag att jag & K kan se på någon bra film, ha lite torsdagsmys, det är ju trots allt FREDAG i morgon vilket innebär helg.

Nix nu ska jag ta och hoppa ut pyjamasen och göra mig redo för lunch & stan.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0