Shopping

Nu är inlämningsuppgiften klar, var bara lite fix & trix som behövdes, annars var jag klar redan i torsdags.
Skönt när man blir klar lite tidigare då kan man unna sig lite ledigt utan att få dåligt samvete.

Har även hunnit med en liten shopping runda på Elins Esplanad med Nathalie, alltid lika trevligt, blev dock inte så mycket shoppat för min del men jag köpte iaf ett par extremt sköna leggings, alltid nått. Somm fattig student får man hålla i pengarna. Hitta sjukt mycket grejer som jag ville ha, men det får väl vänta antar jag.

Det är en sak som jag borde gjort idag, som jag inte gjort nämligen att öva inför redovisningen i morgon, får helt enkelt gå upp lite tidigare i morgon och öva. Redovisningar är inte min favorit, men det är bara att vänja sig lär ju bli en hel del framöver.

Snart är det dags för tisdagsnöjet nämligen DESPERATE HOUSEWIFES.



Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0