Redovisning avklarad

Äntligen hemma igen, fan va kallt det var ute, blåser & snöar, har bestämt mig för att inte gå utanför dörren mer idag, får se om jag lyckas.

Shit
va skönt, redovisningen är avklarad och inlämningsuppgiften är inlämnad, det gick faktist mycket bättre än förra gången. Jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid just den delen, tänk om man kunde vara mer frispråkig.

Är så shopping sugen, vill verkligen shoppa loss, finns så mycket jag vill ha & dessutom behöver.


Hur länge ska de dröja innan man ska få tag på en ny lägenhet? Har vart & kollat på 3 st nu men med min otur så fick vi ingen utav dem. Jag som är sugen på att åka till lovely IKEA, och inreda en ny lägenhet.

Nix nu ska jag försöka fixa & trixa lite med bloggen, får se hur de hela slutar.

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0