Lördag

Fick lite sovmorgon idag, vakna runt 10 tiden, sen käka jag en ganska simpel frukost.
Sen dess har jag suttit här vid datorn & kikat runt lite istället för att göra lite mer viktigare saker.
Känns som jag har så jävla mycket att göra, tiden räcker inte till & jag har helt enkelt ingen lust.
Borde sätta mig med mitt skolarbete som ska lämnas in på onsdag, har inte ens börjat, inte OK.
Har VFU mån-tis så kan bli tight om jag får för mig att börja skriva på måndag.

I morgon hinner jag inte skriva något heller, då är det dop & kalas dagen till ära, så tidigt i morgon bitti beger vi oss mor Svängsta/Karlshamn vilket tar ca 3½ timme, så det blir mycket tid i bilen i morgon.
Så idag måste jag bl.a gå ner till stan för att köpa present+dop present, att jag alltid ska va ute i så god tid, skärpning!

Kanske skulle ta & göra mig redo för stan, så jag kan presentshoppa lite :)

Återkommer kankse senare, annars får ni ha en trevlig lördag.

Later.

Kommentarer
Postat av: Emma "lila"

det går sådär med uppdateringen här tycker jag! :P



sakanr dej

2009-12-09 @ 18:22:32
URL: http://emmabloggarfaktist.blogg.se/
Postat av: sabina

Nu har jag me hittat hit! Välkommen till bloggsfären raring :D

2010-01-05 @ 19:42:24
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0