Föreläsning

Hade en trevlig dag & kväll igår, käka Italiensk lunchbuffé som var riktigt god, sen blev de lite shopping.
Jag hittade inget speciellt så men Nathalie köpte sig en fin vinterjacka.
Blev dock ingen städning, hann inte riktigt med det :)

Efter K hade kommit hem från träningen så lagade jag pannkakor, det var riktigt länge sen, och shit va gott det var!
När vi hade käkat åkte jag till Nathalie & Theres där vi kolla på mammas pojkar och EMA-galan, en riktigt trevlig kväll.

Just nu är jag inte alls på humör, kanske kan bero på att jag ställer för höga krav på mig själv, men det kankse går över. Har ingen lust alls för att börja skriva på en uppgift, vilket jag egentligen borde göra.

Ikväll blir det en lugn kväll med Idol & god mat, och massa mys med K.

Nix nu ska jag försöka ta tag i saker & ting, wish me luck :)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0